Kategorija: Od tu in tam

Novice in zanimivosti od tu in tam…

Brezplačna nuhalna svetlina

Brezplačna nuhalna svetlina: od kdaj pa to?

Drži. Od aprila 2023 ZZZS zagotavlja storitev brezplačne nuhalne svetline vsem nosečnicam z veljavno kartico ZZZS. Za pregled nuhalne ne potrebujete napotnice svoje_ga ginekologa_inje, ampak samo se samo prijavite na pregled za nuhalno svetlino nekam, kjer izvajalci ponujajo ta skoraj nujen pregled brezplačno. Več info o pregledu nuhalne svetline in drugih pregledih v nosečnosti lahko preberete tule.

Ali za brezplačno nuhalno potrebujem napotnico?

Ne, ZZZS je storitev brezplačnega pregleda nuhalne svetline z zgodnjo morfologijo ploda in dvojnim hormonskim testom uredil tako, da se z veljavno kartico preprosto naročite na pregled k izvajalcu pregledov nuhalne z licenco FMF in to je to. Že leta in leta je med najpriljubljenejšimi izvajalci pregleda nuhalne svetline v Ljubljani in okolici Zdravstveni center Dravlje. Locirani so ob ljubljanski obvoznici, zato so posebej priljubljeni pri nosečnicah iz Ljubljane in okolice, veseli pa bodo naročanja na nuhalno katere koli nosečnice iz vse Slovenije. Še posebej zato, ker imajo poleg možnosti brezplačne nuhalne svetline, licence FMF in prijaznih ginekologov_inj tudi resnično najnovejše ultrazvočne aparate, kar zagotavlja dobro vidljivost pri ultrazvočnem pregledu in približno 80 % zanesljive rezultate.

 

Tudi sicer pregled nuhalne svetline z zgodnjo morfologijo ploda in dvojnim hormonskim testom poda približno 80 % zanesljivo oceno glede najpogostejši trisomij. Še bolj zanesljiv neinvazivni test pa je NIFTY, ki je sicer samoplačniški, opravite pa ga lahko v istem času kot brezplačen pregled nuhalne svetline z zgodnjo morfologijo ploda in dvojnim hormonskim testom.

Brezplačna nuhalna svetlina z dvojnim hormonskim testom, odvzem krvi

Na brezplačno nuhalno se prijavite v ZC Dravlje preko kontaktnega obrazca ali na mail ordinacija@zcd.si. Lahko jih tudi pokličete na 051 336 847. Medicinske sestre v Zdravstvenem centru Dravlje delajo vsak delovnik med 6. in 19. uro. V sodelovanju z ZC Dravlje je tudi nastal tale članek.

Objavljeno v Od tu in tam | Oznake: , , , , , | Dodaj komentar

Sebastian Cavazza navdušen nad Sensovo novo spletno trgovino

»Z današnjim dnem je zaživela naša nova spletna trgovina. Vsebina je edinstvena in neklasična. Naročite lahko unikatna oblačila in suknjiče z izrazitim trendovskim pristopom pri oblikovanju. Menim, da je spletna trgovina tako drugačna in posebna, da bo vsak želel klikniti nanjo in si ogledati, kaj imamo,« je izpostavila Zlata Zavašnik, direktorica podjetja Sens, ki se ponaša z več kot 25-letno prisotnostjo slovenske blagovne znamke na trgu. Je edina od slovenskih tekstilnih blagovnih znamk, ki je preživela vse dosedanje krize.

Poudarila je sicer, da ni pričakovala in obenem tudi ni želela, da bi unikatne obleke in suknjiče kdaj prodajali po spletu, saj tovrstni izdelki zahtevajo več pozornosti pri nakupu in je osebni pristop vsekakor bolj zaželen. »Prišli pa so novi izzivi. Ob vseh razmerah v tem času sem videla in ugotovila, da enostavno moramo iti na splet. Zato sem prilagodila, da lahko naše obleke kakovostno ponujamo na spletu,« je še dodala.

 

Do spletne trgovine lahko dostopate tukaj: www.sens.si

 

Vidno navdušen nad novo spletno trgovino je tudi priljubljeni gledališki, filmski in televizijski igralec Sebastian Cavazza: »Vesel sem, da se je tudi Zlata odločila za prodajo unikatnih suknjičev preko spleta, ki jih v tem času pogrešam na trgu in se dajo dobiti le v Sensu. Mislim, da je to zelo pametna odločitev, ki bo veliko ljudem približala nakup na daljavo. Tako se bodo lahko odločili za vrhunske kakovostne obleke, ne da bi potrebovali hoditi naokoli in ogrožati svoje zdravje ali zdravje drugih.«

Sebastian zelo rad sodeluje s Sensom oziroma z direktorico in modno oblikovalko Zlato Zavašnik, saj ju združujejo skupne vrednote, ljubezen do trendovskih oblačilih in spoštovanje trajnostnih načel in uporaba ekoloških tkanin. Prepričal ga je tudi njen osebni pristop in unikaten dizajn.

 

Zlata Zavašnik je podjetje Sens ustanovila pred več kot 25-imi leti, natančneje leta 1994. Danes imajo več kot 1200 različnih modelov slovenskih moških srajc in oblek, vse kose pa oblikuje sama. Posebnost Sensa je, da poleg klasičnih ponuja tudi trendovske obleke v vseh velikostih in za vse postave. Blagovna znamka s svojo ekstravagantno funkcionalnostjo oblači predvsem moške, ki iščejo individualnost, drugačnost in visoko kakovost.

Objavljeno v Od tu in tam | Dodaj komentar

Izvrstno druženje družine g. Jamesona in njihovih prijateljev!

V Rastlinjaku pri Biotehniški fakulteti je g. Jameson gostil prijatelje na pikniku. Seveda ob izbrani družbi niso manjkali tudi ostali pomembni člani družine, in sicer Caskmate, Crested, Black Barrel, Blender’s dog, Cooper’s Croze in Destiller’s safe.

Osrednji gostitelj veselega piknika je bil tokrat družabni Caskmate. Njegov značaj je očaral vse zbrane, saj okus whísky-ja, katerega zgodba se je začela razvijati leta 2013 v pubu na Irskem, natančneje v Corku, ohranja značaj originalnega Jamesona, s pridihom kave, kakava in nežnega hmelja. Ravno hmelj daje Caskmatu namreč edinstven okus, saj so njegove snovalci whiskey Jameson nalili v sode, kjer so prej shranjevali pivo stout, počakali, da dozori in bili nad okusom navdušeni. Brand manager Martin Kosaber iz Pernod Ricard Slovenija je ob družabnem dogodku dejal, da ga navdušuje, kako Jameson zabave povežejo ljudi: “Res je bil nocojšnji piknik ustvarjen v takem intimnem prostoru, kot bi bili pri g. Jamesonu na vrtu. Dišalo je po irskih klobasicah, poskušali so se različni okusi whiskey-ja, veliko je bilo smeha, stiskov rok in prepričan sem, da to v družino Jameson prinaša tudi obogaten okus Caskmata. Gostje dogodka so lahko danes poskusili kar sedem vrst Jamesonov. Zato smo tudi izbrali ime dogodka »Jameson family«, ker želimo predstaviti celotno družino in se z njo pobližje spoprijateljijo. In zakaj ravno Caskmate? Ker v angleščini to pomeni prijatelj od soda (smeh). Nocoj združujemo prijatelje in v jeseni bomo ponovili zgodbo.”

Zbrani so o družabnem Caskmatu povedali – Peter Poles: “Zanimivo je kako se lotevajo pridelave viskija, kako dosežejo vse te okuse. Danes smo imeli odlično priložnost poskusiti vso družino Jameson. Tu je resnično ogromno znanja, plod dela entuziastov iz 80ih let. Ogromno je predznanja, izkušenj, podlage in še nekaj malega sreče. Kdaj moraš narediti »čudne poteze«, ki se potem izkažejo kot genialne, unikatne. Super je bila ta nadgradnja dogodka s pokušino, najbolj všeč mi je bil Black Barrel.” Domen Valič: »Ponovno sem na enem super dogodku, mislim, da so Jameson kar najboljši dogodki! Bravo za pokušino, da se malo izobrazimo. Sam nisem veliki poznavalec, vem pa kaj mi je všeč in Jameson mi je zelo všeč, še posebej brez dodatnih sokov in ledu.” Tim Kores Kori: »Najraje imam klasičnega Jamesona, da je družina tako velika nisem vedel (smeh). Jamesona ne mešam, ne dodajam niti ledu. Je predober, da bi ga kvaril, ampak vse je stvar okusa.«

Z izbranimi okusi je družina g. Jamesona svoje fante odpeljala vse do ulic Dublina, kjer se je rodil Jameson. John Jameson je bil tisti, ki je sredi Dublina stopil iz ladje in živel moto “Sine metu” – brez strahu. Veliko poguma in strasti je namreč potreboval, da je iz nič ustvaril destilarno in kasneje tudi pivovarno. Ta duh je prenesel tudi na vse whískyje družine Jameson. V vsaki steklenici Caskmata, Cresteda, Black Barrela, Blender’s doga, Cooper’s Croza in Destiller’s safa se čuti neustrašnost in pogum, predvsem pa do potankosti dodelani in preizkušeni recepti okusov. Prepričani smo, da mu ravno zato zaupa toliko posameznikov, saj je Jameson najbolj prodajan irski whiskey na svetu.

Za ritem dogodka je poskrbela skupina Josip Brass, zabavali so se tudi mnogi znani obrazi – Jean Ferbežar, Filip in Blaž iz F&B Acrobatics, Milan Gačanović, Dragan Bulič, Robert Roškar, Uroš Bitenc, Uroš Smolej, Saša Pavlin Stošić, Alenka Bikar, Dragan Bulič, Danica Lovenjak, Doroteja Premužič, Špela Močnik, Denis Malačič in mnogi drugi.

Besedilo: AVI
Foto: Matic Kremžar

Objavljeno v Od tu in tam | Dodaj komentar

Diesel v dobrodelne namene

21. maja je Naomi Campbell v sodelovanju z modnim velikanom Dieslom gostila modno revijo, s katero so zbirali denar za otroke – žrtve nasilja in begunce. V majicah in drugih oblačilih, ki jih je Naomi ustvarila za blagovno znamko Diesel, so se med drugim sprehodile Heidi Klum, Kendall Jenner, Bella Hadid, Chris Lee, Natasha Poly, Jasmine Sanders in Isabeli Fontana.

Več slik na spletni strani: http://mm.gettyimages.com/mm/nicePath/Italy?nav=pr526926295

 

Objavljeno v Od tu in tam | Dodaj komentar

Citypark je špica

»Citypark je špica. Res sem vesel, da v tako velikem številu skupaj praznujemo njegov rojstni dan,« je več kot 11.500 zbranih pozdravil direktor Cityparka Toni Pugelj in dodal: »Ta dogodek, ki smo ga videli, je eden izmed redkih oziroma edinstven, saj v Ljubljani še nismo imeli modne revije na vodi. Vse to vam pripelje Citypark. Zakaj? Ker ste ravno vi tisti, ki nas navdušujete. Trudimo se za vas. To nam bo obveza tudi v prihodnje.« Dogajanje na ljubljanski Špici je bilo spektakularno, kot se za 15. rojstni dan največjega nakupovalnega središča v Sloveniji tudi spodobi.

Romantično Špico – nekdaj priljubljeno zbirališče ljudi v osrčju Ljubljane – so z največjim koncertom na plavajočem odru sredi Ljubljanice, kjer je sodelovalo kar 9 glasbenikov in glasbenih skupin ter živahnim in ekskluzivnim modnim spektaklom, za en dan spremenili v prestolnico mode. Čaroben lesket vodne zavese, magična razsvetljava in dih jemajoč plavajoči oder, ki je na vrhuncu večera postregel z neponovljivo modno revijo, pa ji je nadel utrip svetovljanskosti.

Citypark je za 15. rojstni dan postregel z nepozabnim spektaklom.

Citypark je špica, je zbrano množico pozdravil Toni Pugelj, direktor Cityparka.

Prvič smo na plavajočem odru videli tudi izjemen voditeljski par, eno naših najuspešnejših igralk, ki deluje tudi v tujini, Katarino Čas, ter raperja, glasbenika in igralca Joseja Nzobandora. Jose je na romantičnem zmenku osvajal Katarino, ki se je na koncu modne revije zaljubila vanj.

Modno revijo sta v celoto spretno spletla Katarina Čas in Jose Nzobandora.

Za vrhunsko zabavo je poskrbel tudi legendarni slovenski glasbenik Magnifico .

Magnifico je množico zabaval iz plavajočega odra.

Citypark že 15 let v Slovenijo prinaša modne trende evropskih prestolnic. Pod eno streho je v vseh teh letih združil trgovine in blagovne znamke, ki jih v Sloveniji pred tem še ni bilo. Kar v devetih skupinah so se manekenke in manekeni v stilsko dovršenih oblačilih ter v modnih kosih najnovejših in najmodernejših blagovnih znamk sprehodili po dih jemajoči nakupovalni ulici, postavljeni na reki Ljubljanici. Stilsko jih je opremila priznana stilistka Metka Albreht. Utrip živahnosti največjih nakupovalnih središč sveta pa so na modni reviji pričarali tudi plesalci.

Jose Nzobandora, Maja Keuc, Lea Sirk, Jana Šušteršič, Toni Pugelj, Katarina Čas, Hamo in Grega Skočir.

Nepozaben modni šov so s priredbami pesmi o Ljubljani v celoto povezali številni glasbeniki – Grega Skočir, Hamo, Jana Šušteršič, Lea Sirk in Maja Keuc. Zadnje modne trende, drobne detajle in glamurozne stylinge, ki so jih prikazovali tudi na ogromnih projekcijskih površinah nad reko, so si med drugim ogledali številni znani obrazi: Manca Špik, Lado Leskovar, Nina Gazibara, Jonas Žnidaršič, Ula Furlan, Lorella Flego, Milan Gačanovič in Urša Drofenik.

Na nepozabnem žuru, odetem v modne trende, smo opazili tudi številne znane obraze, med drugim tudi Manco Špik, Lada Leskovarja, Nino Gazibara, Lorello Flego, Milana Gačanoviča, Ulo Furlan, Jonasa Žnidaršiča in Uršo Drofenik.

Modno pisto na Ljubljanici so si iz prve vrste ogledali tudi nekateri gospodarstveniki.

Igor Mervič, generalni direktor Spar Slovenija, Valery Arakelov, direktor Rimskih term, Marko Guček, direktor podjetja GoOpti.

 

Citypark ljudem z več kot 250 dogodki polepša prav vsak dan. Ob praznovanju jubilejnega rojstnega dne pa ni pozabil niti na mlade in naše najmlajše. Najstnice in najstniki so se zabavali ob glasbenih ritmih ta hip enega izmed najbolj popularnih duov BQL in pevke Klare Jazbec. Na rojstnodnevni zabavi je nastopila tudi hrvaška pop skupina Jinx.

Obiskovalce so med drugim navdušili tudi duo BQL in hrvaška skupina Jinx.

Rajanje za najmlajše se je pričelo že ob 17. uri. Citypark je tudi zanje pripravil špica zabavo – otroci so se lahko družili v napihljivem gradu, se smejali ob nastopu klovna Jake in se s poslikavo obraza prelevili v posebna pravljična bitja. Bogata in zanimiva je bila tudi gostinska ponudba.

S Cityparkom so se lahko zabavali tudi najmlajši.

Nepozabnega petkovega dogajanja se je udeležilo več kot 11.500 ljudi.

Več fotografij s praznovanja Cityparkovega 15. rojstnega dne lahko najdete na tej povezavi. Avtorja fotografij sta Robert Krumpak in Žiga Intihar. Na povezavi lahko dostopate tudi do dveh zvočnih posnetkov.

Besedilo: Lin&Nil, d. o. o.

 

Objavljeno v Od tu in tam | Dodaj komentar

Otvoritev trgovine za male živali Premium Pet

Maribor, junij 2017: Butična trgovina za male živali Premium Pet
odprla vrata v Europarku Maribor

Arhitekturno vrhunsko oblikovana trgovina za male živali Premium Pet je nove prostore dobila tudi v Europarku Maribor. Lastnikom hišnih ljubljenčkov bo nudila ekskluzivno ponudbo raznolikih izdelkov – kakovostno hrano, priboljške in vrhunsko opremo. Najboljši izbor izdelkov dopolnjuje tudi široka paleta ribic, akvarijev in pripomočkov za njihovo oskrbo.

Vrhunsko arhitekturno zasnovana trgovina za male živali Premium Pet.

Ob otvoritvi trgovinice s srcem za male živali je direktorica poslovanja Ana Kovačič dejala, da so ponosni z nadgradnjo svoje osnovne zgodbe, ki temelji predvsem na skrbnem odnosu do malih živali: “Z butično trgovino smo želeli našim kupcem ponuditi možnost izbire med najbolj kvalitetnimi izdelki. Svojo konkurenčnost vidimo tudi v sloganu “manj je več”, saj nudimo le tisto, kar vemo, da je za naše kupce najboljše.” Solastnik podjetja Aljaž Goršek je dodal, da želijo lastnikom hišnih ljubljenčkov omogočiti hitro in pragmatično nakupovanje na najvišjem nivoju. S tem se je strinjala tudi center managerka Europarka Maribor Simona Mandl, ki podpira ta vrhunski koncept trgovine.

Nastopajoči, lastnika trgovinic Premium Pet Ana Kovačič in Aljaž Goršek ter Simona Mandl in Petra Romih iz Europarka Maribor.

Za zabaven otvoritveni program sta poskrbela voditelja Radia Center, sicer tudi sama ambasadorja Premium Peta: Tanja Kocman in Tim Kores – Kori, skozi pravo plesno živalsko zgodbo so izdelke predstavili plesalci Plesne šole Sebastian, veliko pozornosti sta bila deležna fanta, ki imata tudi rada male živali – BQL, po modni pisti pa so se s svojimi hišnimi ljubljenčki sprehodile tudi nekatere ambasadorke Premium Peta: Ana Maria Mitić s svojo Betty, Natalija Verboten z Rockyijem, Miša Margan z Ajšo in Azra Selimanović z Jaggerjem. Da so se na pisti dobro počutile tako ambasadorke kot njihovi kosmatinčki, jih je spremljala njihova najljubša glasba. “Jaz in moja Betty imava svojo pesem, in sicer Življenje je vrtiljak, saj se pri nas doma res veliko vrti okoli te male navihanke. Besedilo pesmi in spevna melodija pa ti data krila,” je po navihanem sprehodu dejala Ana Maria Mitić.

Modna revija ambasadork trgovinic s srcem Premium Pet.

S pomočjo ambasadorjev so v trgovinah Premium Pet tudi dobrodelni, saj večkrat letno različnim zavetiščem za živali darujejo hrano in priboljške. Poleg otvoritvenih “manekenk” z njimi sodelujejo tudi: raper Trkaj, radijski voditelj Klemen Bunderla in raper 6Pack Čukur.

Nabito polno dvorišče Europarka Maribor ob nastopu BQL.

Med najsrečnejšimi obiskovalci otvoritve je zagotovo bila Tadeja Babič iz Maribora, ki sta ji Premium Pet in Radio Center poklonila celoletno zalogo hrane za njenega hišnega ljubljenčka. Ob koncu so se mali štirinožci posladkali s pasjo torto Pasje pekarne Hov hov, duet BQL se je podpisal številnim najstnicam, vsi pa so si bili enotni, da je nova butična trgovinica Premium Pet izbrano oblikovana, da se čuti, da za njeno zgodbo stojijo ljudje s srcem za male živali.

____
Besedilo: AVI
Foto: Nejc Fon

Objavljeno v Od tu in tam | Dodaj komentar

Goldierocks zatresla prestolnico!

Da ima prikupna voditeljica in didžejka v sebi nekaj, kar ji daje moč, da med občinstvo ponese neverjetno energijo, nihče niti ni dvomil. Popolnost v zvoku in sliki je na včerajšnji zabavi Philips Fashion Weeka v sodelovanju z British Councilom ter Radiem Terminal Sam Hall alias Goldierocks v ljubljanskem klubu Cirkus le še dodatno potrdila!

Tako kot se je v kinu Šiška na modnih revijah trlo povabljencev, se je tudi klub Cirkus pričakovano napolnil do zadnjega. In vsi so nestrpno čakali trenutek, ko je mesto za mikserji zavzela britanska zvezdnica Sam Hall – Goldierocks. Lepotička je očarala s svojo opravo, dobro voljo, čas pred nastopom z veseljem namenila predstavnikom sedme sile, zatem pa v svojem slogu poskrbela, da so marsikoga od preplesane noči danes še pošteno bolele noge.

Več kot dvourni set, v katerem je plavolaska večkrat nagovorila publiko, je postregel z odličnimi predelavami številnih hitov. In kot se spodobi, je v zgodnjih jutranjih urah Goldierocks prejela navdušene ovacije vseh prisotnih. Med množico so se pomešali tudi številni zabave željni znani estradniki: Manja Plešnar, Uroš Smolej, Lado Bizovičar, Danica Lovenjak, Miha Debevec, Regina, Igor Gajič, Dragan Bulič, Dražen Štader …

Sam je v zgodnjih jutranjih urah odšla proti hotelu in se poslovila z besedami: »Fantastično, kmalu se spet vrnem!« Z zabavo in plesom obarvanim večerom se je tokratni Philips Fashion Week Slovenija tudi zaključil… Do naslednjič!

____
Besedilo: AVI
Foto: Marko Ocepek

Objavljeno v Od tu in tam | Dodaj komentar

MICHELINE TOSKANSKE JEDI

Na 24Kitchen prihaja oddaja s karizmatično kuharico Michelo, ki
navdih za kulinarične dobrote najde v Toskani.

Oddaja bo na sporedu od 9. maja 2017, vsako sredo ob 13.00. 

 

Michela Chiappa najde nov navdih v najbolj priljubljenih gurmanskih vročih točkah v Toskani, kot bomo spoznali v tej izjemno všečni kuharski seriji. Vsaka epizoda se vrti okrog Michelinega obiska živahnih toskanskih tržnic, obleganih stojnice s hrano, tradicionalnih proizvajalcev in družinsko vodenih gostiln. Proučevala bo jedi in sestavine, značilne za to regijo. Michela je odraščala v valižansko-italijanski družini, zato je bila hrana vedno osrednji del njenega življenja. Toda na tem slastnem potovanju je spoznala, da se vedno lahko še česa naučimo, kaj novega pokusimo in odkrijemo.

Michela

Nadarjena kuharica najde navdih v izjemnih novih jedeh, ki jih bo še izpopolnila v svoji kuhinji, nato pa v slastnih obrokih uživala s svojo glasno družino in recepte delila z gledalci.

Okusen italijanski vpliv.

MICHELINE TOSKANSKE JEDI
VSAKO SREDO OB 13.00
PREMIERA, 9. MAJA 2017

Vir: avi.si

Objavljeno v Od tu in tam | Dodaj komentar