Lisca zopet očarala v Parizu

 Pariz, januar 2015: Konec januarja tradicionalno poteka v znamenju največjega evropskega sejma ponudnikov perila, ki predstavijo kolekcije za prihodnjo sezono in med katerimi strokovnjaki izpostavijo modele, ki najbolj ujamejo časa in napovedujejo trende za prihodnost. Salon International de la Lingerie je tokrat v Pariz privabil skoraj 500 največjih blagovnih znamk perila in spalnega programa, ki so predstavljale kolekcijo za jesen in zimo 2015.

Tudi tokrat so strokovnjaki med vsemi razstavljenimi kolekcijami izbrali modele, ki so osrednji nosilci modnih smernic za prihodnjo sezono in jih izpostavili na forumu Trendi. Med izbranimi modeli je letos kar 6 kreacij iz Lisce, ki izražajo dve poglavitni modni zgodbi – ženstveno čutnost z razkošno čipko, drzno prosojnostjo in izvirnimi kroji, ki se poigrava s spomini na hedonizem 30-ih in 40-ih let (na primer modeli kolekcije Lisca Selection) ter vračanje k naravi, deželi in občutku svobode z mehkimi materiali, gozdnimi in zemeljskimi barvami ter novimi, sproščenimi kosi, ki jih preprosto moramo imeti (na primer push-up modrček brez kosti iz mehkega modala, kolekcija Cheek by Lisca).

Lisca_Selection Lisca_Selection-2Nekatere zapeljive modele jesensko-zimske kolekcije Lisca so obiskovalci občudovali tudi na osrednji modni reviji, ki je pričarala razkošje in uživaštvo iz zgodbe Veliki Gatsby. Čipka in vezenje, prosojnost, kristali in bleščice, zapeljiva črna, drzno rdeča ali zasanjano zelena – to so utrinki, ki so goste usmerili tudi na Liscin razstavni prostor. Hkrati pa je bila Lisca vključena tudi na revijo Selection, kjer je bil predstavljen »sladki izbor« najboljšega po odločitvi organizatorjev.

Lisca_Selection-3Na Liscinem razstavnem prostoru, kjer so si perilo v velikem številu ogledali obstoječi in potencialni novi poslovni partnerji ter predstavniki strokovnih medijev, se je ekipi pridružila tudi manekenka Natalija Osolnik (na sliki s kreatorko Suzano Gorišek).

Kreatorka Suzana Gorišek in Natalija Osolnik_s-1Modni sejem v Parizu je odlično izhodišče za odpiranje novih poslovnih priložnosti, hkrati pa je izpostavljenost blagovne znamke po izboru strokovnjakov in organizatorjev sejma tudi priznanje kreatorski ekipi Lisce in potrdilo, da je Lisca stalen in vse bolj opazen akter na evropskem trgu perila ter pomemben trendsetter, ki ga ni prezreti niti v prihodnosti.

 

Objavljeno v Trendi. Naredite si zaznamek.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*