Revijo je odprla ena najstarejših znamk hrvaškega modnega oblikovanja, Nebo. Pokazala je izjemno obsežno kolekcijo sodobne poslovne in večerne mode, v kateri so najbolj izstopali plašči in obleke, pogosto v kombinaciji prosojnega in težjega materiala. Ženstvene obleke so bile obarvane v pudraste, črne in temno modre tone, krasili so jih usnjeni vstavki.
Mladi Manuel Maligec je očitno ljubljenec zagrebškega občinstva, ki je že prvi izhod pospremilo z glasnim aplavzom in vriski v dvorani. Kolekcija je bila strukturirana v metalu in usnju, v pajčevinasti beli ali črni čipki, ki je krasila obleke s tankimi naramnicami v estetiki 90. let. Maligec je podobno kot slovenski Ivan Rocco s svojo prvo kolekcijo navdušil, zdajšnje kolekcije pa le potrjujejo kakovost njegovega dela.
Jet Lag je znamka, za katero stojita oblikovalki Maja Virgej in Jasmina Arnautović. Kolekcija, ki so jo navdihnili art deco, prve ženske pilotke in geometrijske oblike, je edina, ki je vsebovala tudi oblačila za moške in kanček barve, v tem primeru pudrasto roza. Kolekcija je koherentna in oblikovno zelo močna, naj si gre za kompaktne prešite obleke s spuščenim pasom, za potiskane tope v prelivajočih se jesenskih tonih, za dodelano krojene in rahlo oversized ženske in moške jakne ali za nenavadno oblikovane nahrbtnike s trikotnim poklopcem. Jet Lag je prepričal tudi s stilsko pojavo modelov, ki so nosili letalske kape in očala, izpod katerih so se košatili bujno nakodrani lasje.
Tatjana Pantoš je bila usklajena z duhom večera, torej temnimi barvami, usnjem in kovinskim sijajem, le njena izvedba morda ni bila tako močna kot pri drugih kolekcijah. Fanta Timy Šarec in Ivan Badanjak, ki stojita za znamko Vain, prav tako nista doživela prav glasnega aplavza, svetla točka v njuni kolekciji pa so zagotovo bile športno navdahnjene pajkice svetlih barv z mrežastimi vstavki ter podloženi puloverji bele barve z zlatim potiskom, ki spadajo tako v center mesta kot na apres ski zabavo.
Revijo je zaključila legendarna oblikovalka Matija Vuica, ki je na hrvaški sceni prisotna že od 80. let prejšnjega stoletja. Zagotovo je kraljica hrvaške visoke mode, kar so dokazale tudi letošnje neizmerno bogate obleke, tako gosto posute s perlami, čipkami, kovinskim okrasjem in perjem, da se je šelest odrske in kostumske lepote slišal vse do prve vrste. Kolekcija je vsebovala tako dolge kot kratke obleke, pogosto podprte s krinolinami, nekatere pa so pokrivale celo kapuce. Razkošje oblek so gledalci pospremili z glasnim aplavzom in navdušenimi vzkliki. Letošnji obraz Vuicine kampanje je Severina, v kateri od oblek pa se bo zagotovo (z)našla tudi Tereza Kesovija.
Revije sta podkrepila močno vizualno ozadje in energična glasba, topel vetrič, ki je v Zagreb pripihal visokih 20 in več stopinj tudi zvečer, in Isteničeva penina pa tudi nista škodila prijetnemu ozračju.