Fashionista.si: Glede na vaše odlično poznavanje modnega trga, kako bi ocenili trenutno situacijo v Sloveniji? Je zadnje leto prineslo kakšne spremembe?
Irena Čugalj: Vsaka sezona v modi prinese spremembe – nove kolekcije, nove trende pa tudi nove blagovne znamke. Tako je vsaka nova sezona izziv za kupce in za nas, ki se z modo ukvarjamo. Slovenski trg se na modnem področju lahko kosa s katerokoli razvito državo. Na prebivalca imamo celo več blagovnih znamk kot Italija ali Francija.
Fashionista.si: Kakšna je pozicija Topshopa v slovenskem in svetovnem merilu? Kako se uvršča glede na konkurenco?
Irena Čugalj: Topshop je v svetu najbolj znan kot blagovna znamka, ki lansira modne trende. Zelo popularen je med angleškimi in ameriškimi zvezdnicami, modno osveščenimi dekleti in cenimo ga vsi, ki delamo z modo. Letos spomladi je z velikim uspehom odprl svojo prvo trgovino v New Yorku.
Za Topshop bi težko našli neposredno konkurenco, saj so izdelki zelo posebni, lahko rečemo kar butični in del kolekcije se izdeluje v omejenem obsegu. Poleg tega je Topshop ena redkih blagovnih znamk, ki ponuja posebnosti, kot so na primer 2x podaljšani modeli za zelo visoka dekleta.
Fashionista.si: Kdaj pa kdaj se sliši mnenja, da slovenske trgovine ne dobijo enakih artiklov kot tuje trgovine istih blagovnih znamk. Kakšen je vaš odgovor?
Irena Čugalj: Topshop ima izjemno velike kolekcije, velikosti trgovin po svetu pa so zelo različne. Trendi so v vseh trgovinah zastopani v enakovrednem razmerju, popolnoma nemogoče pa je, da bi bili vsi izdelki prisotni v vseh trgovinah. Mislim, da je tako tudi prav. To daje Topshopu še dodatno unikatnost in vsaki trgovini svoj čar.
Fashionista.si: Česa se poklicno najbolj veselite v novi sezoni?
Irena Čugalj: Vedno se veselim novih izzivov, novih kolekcij, novih trgovin…
Fashionista.si: Kaj pa zasebno? Kateri modni kos je letos must za vašo omaro?
Irena Čugalj: Gotovo ne bo manjkala jakna iz pliša, večerni top in zanimive pletenine.
Hvala za pogovor in namige ter veliko modnih uspehov še naprej!
lp,lenka