Modo množicam!

Moč je v številu. To vedo tudi računalniški geeki, ki so izumili Facebook, Twitter in LinkedIn. Pomembnost omrežij raste skupaj s številom njihovih uporabnikov in vsebino, ki jo nalagajo na splet.

Na moči uporabnikov bo deloval tudi novi spletni portal Fashionstake, ki poskuša eliminirati vezni člen med designerji in kupci, torej običajne trgovine.

Mladi in uveljavljeni oblikovalci na www.fashionstake.com objavljajo fotografije svojih kolekcij, ki jih obiskovalci strani lahko podprejo s cenovno bolj ugodnim prednaročilom, nakupom modnih "delnic" ali glasovanjem in izražanjem svojega mnenja.

Fashionstake

Projekt, ki sta ga septembra 2009 začela študenta harvardske poslovne šole, Vivian Weng in Daniel Gulati, bo aktivno začel delovati novembra letos. Prvotna zamisel se je porodila Vivian, ki je v svojem delu v modi dostikrat videla, s kakšno težavo se dobre kolekcije prebijejo do kupcev. Fashionstake ta problem obide, kajti vpogled v kolekcije je dosegljiv vsem, izdelani pa bodo le tisti kosi, ki bodo sprožili dovolj povpraševanja.

Oblačila, ki jih bo ponujal Fashionstake, bodo kreirana ekskluzivno za portal in ne bodo na voljo v nobeni običajni trgovini, tudi če oblikovalec sicer sodeluje s katerim retail velikanom, kot so Barneys, Bloomingdale's ali Saks Fifth Avenue.

Trajni modni uspeh Fashionstakea pa v veliki meri zavisi od modne osveščenosti njegovih uporabnikov. Ko se runway svet preplete s trgovinsko realnostjo, marsikatero fenomenalno oblačilo ne ugleda luči dneva. T.i. buyerji, ki naročajo kolekcije oblačil za prihodnje sezone, namreč razmišljajo predvsem, kaj bo komercialno uspešno.

Prav tej pasti se bo moral Fashionstake izogniti. Okus ljudskih množic ni nujno merodajen in daljnoviden, bolj všečne stvari pa so ponavadi tiste bolj domače. Če bodo želeli, da portal zaživi, bodo  morali pri izbiri designerjev njegovi ustvarjalci najti pravo pot med Scilo in Karibdo, med drznostjo, inovativnostjo in komercialno uspešnostjo kolekcij. 

Objavljeno v Trendi, označeno z , , , , , , , , , , , , , , .
Naredite si zaznamek.

Modo množicam! komentirano: 2x

  1. kitty pravi:

    kakšne bodo pa kaj cene teh oblačil in kje vse bodo na voljo? upam da ne bo, to potem tako drago da bomo samo gledale…

  2. Anonimno pravi:

    Kakor jaz razumem, bojo cene odvisne od tega, katerega designerja hočeš kupiti pa še od tega, kdaj vstopiš v igro. Varianta: v prednaročilu bo ceneje…

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*