Deset najdražjih luksuznih znamk na svetu

Revija Forbes je po raziskavi analitske hiše Millward Brown Optimor tudi letos izdala seznam desetih najbolj prestižnih znamk na svetu.

Če je v svetovnem merilu recesija znamkam srednjega razreda kazala zobe že od leta 2007, je luksuzne znamke močneje udarila šele lani. V skupnem je namreč vrednost luksuznih znamk lani padla za 3%.

Zanimivo je, da sta Louis Vuitton in Hermes celo dvignila svojo vrednost, Rolex in Cartier pa sta od lani na lestvici zdrsnila za mesto navzdol.

Forbes ocenjuje, da so se premožnejši še vedno pripravljeni razvajati, le da raje in lažje investirajo v it torbo kot v uro, posuto z diamanti.

Znamkama Louis Vuitton in Hermes se je obrestovalo tudi vračanje k tradiciji, skrben nadzor nad svojimi izdelki, ki so jih uspeli zavarovati pred razprodajnim stampedom, ki je lani divjal v Združenih državah, ter močna prisotnost na daljnovzhodnem tržišču.  Vrednost znamke Louis Vuitton je tako ocenjena na 19,78 milijard dolarjev, Hermes pa na 8,46 milijard dolarjev.

Na lestvico se letos ni uspelo uvrstiti Armaniju, ki je ime svoje znamke raztresel še med Armani Casa, Armani Hotels in AX Armani Exchange.

Analitska hiša Millward Brown Optimor je cenitev najdražjih luksuznih znamk na svetu pripravila na podlagi ocene poslovanja družb in njihove priljubljenosti med potrošniki. 


  1. Louis Vuitton
  2. Hermes
  3. Gucci
  4. Chanel
  5. Hennessy
  6. Rolex
  7. Moet & Chandon
  8. Cartier
  9. Fendi
  10. Tiffany & Co.
Objavljeno v Trendi, označeno z , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , .
Naredite si zaznamek.

Deset najdražjih luksuznih znamk na svetu komentirano: 2x

  1. Pingback: Anonimno

  2. Pingback: mila

Dodaj odgovor za Anonimno Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*